Tagi

, , , ,

Wygląda na to, że zima zawitała na dobre. Wychodząc po ośmiu godzinach pracy dostrzegłam dość grubą warstwę śniegu na chodnikach i gałęziach drzew. Grube płatki śniegu spadały na moją twarz, a delikatny mróz szczypał mnie w uszy :) Gdy wróciłam do domu nie marzyłam o niczym innym – herbata korzenna z nutką jabłka! Każdy kolejny łyk sprawia, że po naszym ciele powoli rozchodzi się ciepło, a jej zapach niezwykle relaksuje… Mmmm!

1herbata
Wystarczy tylko:

  • łyżeczka czarnej lub czerwonej herbaty
  • szczypta cynamonu
  • 2 goździki
  • kilka plasterków suszonego jabłka

Herbatę, cynamon oraz goździki wsypujemy do zaparzacza, który umieszczamy w kubku/filiżance. Zalewamy wodą prawie wrzącą (95 stopni) i dorzucamy kilka plasterków suszonego jabłka. Herbatę zakrywamy spodeczkiem i parzymy ok. 3-5 minut (herbata czarna) lub 7 minut (herbata czerwona). Zaparzacz wyciągamy z kubka. Pyszna herbatka gotowa!

Gorących zimowych dni! KarlaCud, miód i cynamon

 

