Tagi

, , , , , , , , , , ,

Dziś w nocy każdy z nas (lub większość z nas) będzie świętował nadejście Nowego Roku! Zabawie Sylwestrowej zawsze towarzyszą smakowite przekąski popijane pysznymi drinkami! Może warto przywitać Nowy Rok w towarzystwie znajomych, butelki białego wytrawnego wina i lekkiej, i wyśmienitej sałatki z łososiem?
Ostatni dzień roku często jest dla nas czasem podsumowań, radości z osiągnięć oraz postanowień na kolejny rok. Co Wam udało się osiągnąć w tym roku, a czego nie? Mój rok być może nie należał do najlepszych, ale nie mogę powiedzieć, że niczego nie osiągnęłam. Po pierwsze: przez cały rok pracowałam nad swoją figurą ćwicząc co drugi dzień – i nareszcie jestem w pełni zadowolona ze swojego wyglądu! Poza tym zostałam namówiona do prowadzenia tego bloga :) To jest naprawdę duże osiągniecie i nie lada przyjemność. Dzięki temu poznaję nowe przepisy kulinarne, robię coraz lepsze zdjęcia i zajmuję się tym, co uwielbiam robić! No i oczywiście poznałam wielu przesympatycznych pasjonatów gotowania! :) Mój blog istnieje od września, jednak statystyki założyłam dopiero w październiku. Od tej pory na mojego bloga weszło 10 662 unikalnych gości i zebrałam ponad 140 fanów mojego gotowania na facebooku! Dziękuję!
A już teraz przed Wami sałatka z łososiem w sosie koperkowym:

salatkalosos

Składniki i przygotowanie:

  • 200 g wędzonego łososia
  • główka sałaty lodowej
  • czerwona papryka
  • duża cebula
  • garść czarnych oliwek
  • kilka gałązek koperku
  • kubeczek jogurtu naturalnego
  • łyżeczka cukru
  • sól i pieprz do smaku

Sałatę umyć i porwać na kawałki. Paprykę pozbawić gniazd nasiennych i pokroić w paski, cebulę pokroić w piórka. Łososia pokroić w cienkie płatki. Całość wymieszać w dużej misce.
Do jogurtu dodać poszatkowany koperek, cukier oraz sól i pieprz. Dokładnie wymieszać i odstawić do lodówki na 10 minut. Przed podaniem sałatkę polać sosem.

Szampańskiej zabawy! Karla :)