Tagi

, , , , ,

Brak pomysłu  na walentynkowe śniadanie lub deser? Chcielibyście zjeść w ten dzień coś lekkiego, a zarazem innego niż na co dzień? Moja propozycja to koktajl owocowy.
Najbardziej zmysłowymi owocami są dla mnie maliny – ich zapach kojarzy mi się z gorącym latem (nie wiem dlaczego, ale miłość również kojarzy mi się z latem :)) – dlatego to właśnie maliny będą jednym ze składników mojego koktajlu.
Drugim składnikiem będzie mięta, która troszeczkę ostudzi w nas ogień miłości…
Trzecim składnikiem będzie duet: cytryna i miód, które tworzą idealny związek!

malina

Skład i przygotowanie:

  • 300 g malin (mrożonych lub świeżych)
  • duży kubek jogurtu naturalnego
  • 2 łyżki rzadkiego miodu
  • 1/4 szklanki listków mięty
  • drobno starta skórka z cytryny

Maliny, miętę, miód oraz skórkę z cytryny zmiksować z jogurtem na jednolitą masę. Podawać udekorowane malinami i skórką z cytryny.

Smacznego! Karla