Tagi

, , ,

Witajcie!

Nadeszła pora na ogłoszenie wyników konkursu! 1 marca blog Sweet&Chili – szaleństwa podniebienia! obchodził swoje pół roku. Z tej okazji przygotowaliście dla mnie 35 wspaniałych przepisów na słodko-ostre mięsa, wykwintne dania, sałatki, ciasta i desery. Wszystkie były niesamowicie apetyczne i na pewno wiele z nich przygotuję we własnej kuchni :)
Wyboru dokonało pięcioosobowe jury w składzie: moi rodzice, ukochana siostra, narzeczony i oczywiście ja :) Nie wiedziałam jak rozwiązać sposób oceniania dań, dlatego też wprowadziłam system punktowy. Każdy członek jury oceniał przepisy w skali od 1-5 według własnego smaku i preferencji. Ja, jako przewodniczący jury, miałam do dyspozycji skalę punktową od 1-10 :)
Walka była bardzo wyrównana, wszystkie przepisy uzyskały zbliżone oceny… Bardzo żałuję, że mam do rozdania tylko trzy nagrody, ponieważ wszystkie przepisy sprawiły, że „ślinka mi ciekła”. Ale niestety, moje możliwości finansowe są ograniczone ;)

A teraz czas na wyniki:

Trzecie miejsce zajmuje Renata ze przepisem na swoje Pumpkin brownie – Połączenie chili i czekolady jest zawsze smaczne… Ale jest jeszcze smaczniejsze i oryginalniejsze, kiedy doda się do niego masę dyniową i dodającą blasku glazurę!DSCF4703

Drugie miejsce zajmuje Kasia ze swoim przepisem na Krewetki z mango i chilli – zaintrygowało nas nietypowe połączenie krewetek z pysznym mango i papryką chili. Przepis bardzo oryginalny, zilustrowany pięknym zdjęciem.krewetki z mango i ryżem

Pierwsze miejsce zajmuje Dagmara za swoją Słodko-ostrą golonkę – Jury zostało urzeczone apetycznym przepisem: połączenie piwa, chili i miodu wydaje się nam strzałem w dziesiątkę! Do tego apetyczne zdjęcie, które sprawia, że goloneczkę chciałoby się schrupać!100_3581

Laureatom gratulujemy! Niebawem otrzymacie wiadomość e-mail z gratulacjami oraz prośbą o podanie danych do przesyłki nagród. Pozostałym dziękuję za udział! Wszystkie przepisy były naprawdę smakowite i wybranie tylko trzech było nie lada wyczynem! :)

Zachęcam do zaglądania na mojego bloga i do udziału w kolejnych konkursach!

Pozdrawiam! Karla