Tagi

,

Po przeanalizowaniu wszystkich smakowitych zgłoszeń nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu piknikowego! Ze względu na tak wiele zgłoszeń (wpłynęły aż 24 przepisy ze kolorowymi, piknikowymi zdjęciami!) miałam bardzo ciężki wybór… Wybranie trzech przekąsek nie było łatwe, dlatego postanowiłam… nagrodzić aż cztery przepisy! :) Aż dwóch kucharzy zajęło pierwsze miejsce – oba przepisy niesamowicie mnie urzekły!
Wyboru dokonałam na podstawie moich własnych preferencji i odczuć. Istotne wydawała mi się zarówno oryginalność przepisów, nietypowe połączenia smaków, łatwość „spakowania” potrawy i zabrania ze sobą, a także emocje i czar dziecięcych wspomnień :)

Wybór był bardzo trudny, walka naprawdę wyrównana… A oto zwycięzcy:

I miejsce zajęli:

Sylwia i jej przepis na sałatkę z kaszy gryczanej z buraczkami i szparagami. Nietypowe połączenie moich ulubionych buraczków, szparagów, sera feta, orzechów włoskich i… wyrazistej kaszy gryczanej mnie zauroczyło! sałatkaKrzysztof i jego przepis na jagodzianki. Kiedy zobaczyłam ten przepis w mojej głowie pojawiło się kilka wspaniałych wspomnień z dzieciństwa: wakacje na wsi u mojej babci, z którą wspólnie zbierałam jagody, z których później przygotowywała pachnące, ciepłe jagodzianki, które znikały w mig. JagodziankiSylwia i Krzysztof otrzymują maty piknikowe :)

II miejsce zajęła:

Adriana i jej przepis na ciabattę ze szpinakiem, czosnkiem i mozzarellą.

DSC_1670blogIII miejsce zajęła:

Ewa i jej przepis na quiche ze szparagami.???????????????????????????????Laureatom gratulujemy! Niebawem otrzymacie wiadomość e-mail z gratulacjami oraz prośbą o podanie danych do przesyłki nagród. Pozostałym dziękuję za udział!

Pozdrawiam, Karla ;)

