Tagi

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Chęć na słodycze mam niemal zawsze. Niestety to co nam smakuje, nie zawsze jest dobre dla naszego ciała. Nadmiar cukru odkłada się w postaci tłuszczu na naszych „boczkach”, brzuszkach i udach.
Czy istnieje jakaś alternatywa dla tych, którzy kochają słodycze, a chcą wyglądać szczupło? Jak najbardziej!


Sweets – I could eat them almost constantly. They taste good but are not good for our bodies. Excess sugar accumulates as fat on our bellies and thighs.
Is there an alternative for those who love sweets and want to look fit? Of course!

maleSkładniki i przygotowanie (na 12 sztuk) / The ingriedients and preparation (12-14 pieces):

  • 180g niesłodzonego masła orzechowego/ 180g unsweetened peanut butter
  • 1/3 łyżeczki stewii / 1/3 teaspoon stevia
  • 30g błyskawicznych platkow owsianych rozdrobnionych / 30g instant oatmeal, shredded
  • 30 g ulubionych orzechów/migdałów, posiekanych / 30 g favorite nuts / almonds, chopped
  • 20 g wiórków kokosowych / 20 g desiccated coconut

Wszystkie składniki umieścić w dużej misce. Dokładnie wymieszać rękami. Jeśli masa będzie zbyt sucha aby ulepić kulki dodać odrobinę masła orzechowego. Jeśli masa jest zbyt klejąca dosypać wiórków kokosowych. Z przygotowanej masy ulep kulki o średnicy ok. 3 – 3,5cm. Obtocz w wiórkach kokosowych. Odstaw do lodówki.


All the the ingredients thoroughly hands. If mass is too dry, add a bit of peanut butter. If the mass is too sticky, add grated coconut. With the prepared mass make a balls with a diameter of approx. 3 – 3.5 cm. Coat in desiccated coconut. Allow to stand in the refrigerator.

Smacznego! Bon Appetit! Karla